B és B gasztronómiai kalandozásai

„Helyeslem azt, hogy a nők számára minden keresetmódot felszabadítsunk, azt is óhajtom, hogy nő lehessen író, művész,orvos, békebíró, kereskedő, iparűző, tanító, amellett követelem, hogy a nőt úgy neveljük, hogy azért gazdasszony is legyen: midőn a férfi jogaiban osztozik, ne szűnjék meg a nő előjogait megtartani"

Közösség

Rovatok

Friss topikok

  • Kisvirag: Szívemből szóltál... Amúgy a magyarokkal az (is) a gond, hogy nem fogják fel: ugyanez egy háromnap... (2011.11.15. 14:54) A jó magyar mentalitás
  • elcsé: Szia, nagyon klassz kis beszámoló. Szeretném tudni, mi az a szelídítő technika, hátha Bercikénél i... (2011.10.24. 16:57) Párizsi parti (7-10.nap)
  • Benyeszke: @diliqtya: ne is mondd, baromi ijesztő volt! :) (2011.10.21. 13:28) 4B jobb, mint 2B (1. nap)

Férfiaknak!

2011.02.11. 08:53 Benyeszke

Ugye mindenki ismeri az Old Spice reklámot? Na nem azt amit mostanában adnak, a férfi vagyok meg nő vagyok aztán mégse, hanem ennek a régi változatát, amikor a csávó a golfos résznél megáll, kiharap egy darabot az ütőből és azt mondja: Férfiaknak!


Na hát ez a szendvics is olyan. Férfiaknak való! Szigorúan sörrel és káromkodással.

A Nők Lapja konyha nyári számában az egyik rovatban Francsics Annamária olyan ételeket ajánl amiket a pasiknak készíthetünk a foci vb ideje alatt. Attila egyáltalán nem szereti a focit, így a különböző javaslatok, hogy mivel kínáljuk a férfit míg ő a meccseket nézi elég viccesen hatottak. Elvégre nem ragaszthattam a fotelba, hogy márpedig nézed fiam, mert van egy rakat recept férfiaknak focihoz, és azt ígérte az újság, hogy ha ezeket megfőzöm akkor én leszek a legmegértőbb és legjobban főző barátnő. A kettőnek szerintem nincs köze egymáshoz, de ezt írták, én meg eddigi életemben összesen kb. ötször voltam megértő emberekkel, szóval igazán szerettem volna az lenni, mondhatni potyára.

Szerintem a sportág legyen szabadon választható a szendvicshez, elvégre nem csak a foci létezik a világon. Régen én is szerettem, de amióta a szüleim megszállottak lettek elment a kedvem tőle, így sajnos visszacsúsztam abba a táborba, amelyik szívesebben nézi Diego-t (na Forlánt nem Maradonát) egy női magazinban mint a tévében. Ajánlom a darts-ot vagy a kő-papír-olló világbajnokságot.

Hozzávalók (4 személyre)
40 dkg darált marhahús
8 szelet kenyér (toast)
8 szelet sajt (lapka)
1 fej hagyma
1 tojás
2 ek mustár
1 ek ketchup
1 ek Worcestershire szósz (ezt vajon, hogy a fenébe kell kiejteni?!)
1 ek majonéz
paradicsom
só,bors
olaj
1 ek vaj

A hagyma felét apróra vágjuk, a másikat pedig felkarikázzuk. A paradicsomot felszeleteljük.

Az apróra vágott hagymát összekeverjük a hússal, majd ízesítjük a ketchuppal, a Worcestershire szósszal és 1 ek mustárral, meg persze sóval és borssal. Hozzáadjuk a tojást és jól összegyúrjuk a masszát. Négy lapos húspogácsát formázunk belőle és forró olajon oldalanként 2-3 perc alatt átsütjük őket.

A serpenyőben megolvasztjuk a vajat és a karikára vágott hagymát megdinszteljük benne. Utána megpirítjuk a kenyérszeletek egyik oldalát is, ehhez lehet, hogy kell még vaj.

A legfontosabb dolog következik, a szendvics összeállítása.

Kenyér (pirított oldalával kifelé) – megkenjük mustárral és majonézzel – sajt – paradicsom – hús – sajt – sült hagyma – kenyér (szintén pirított oldalával kifelé). Ezt lehet mantrázni és akkor nem kell 5 másodpercenként az újságot nézni, hogy úristen, hogy is van.

Ha ez megvan, akkor finoman összenyomjuk a szendvicset és átlósan kettévágjuk.
 

 

Köretként sütőben sült krumplit és egy 100-as Dipankrint ajánlok hozzá. Na jó nem vagyok merev, lehet Bilagit is. Aztán lehet, hogy csak én vagyok érzékeny gyomrú és a többségnek meg se kottyan egy ilyen kaja.
 

És ugye még egy kötelező elem van: Sört! Na de nem akárhogyan, Uraim tessék a tévé előtt ülve óbégatni az asszonynak, hogy hozza már a Kőbányai világost, mert egyébként nem lesz meg a fíling. Na jó ugorjunk 30 évet, és legyen mondjuk Heineken. Vagy amit akartok.

Tegnap nagyon mérges voltam, mert sehogy se sikerült jó képet csinálni a szendvicsről. Ráadásul Attila meg ott lábatlankodott, hogy „Kit érdekel a fénykép, együnk mááár”. Ennyit a támogatásról. Kb. úgy viselkedett, mint egy kutya amelyik védi a kajáját. Még jó, hogy nem harapta le a kezem.
 

2 komment

Címkék: recept hús zsír szendvics nők lapja konyha

A bejegyzés trackback címe:

https://besbe.blog.hu/api/trackback/id/tr252653179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2011.02.11. 13:25:15

A szendvics jó. Dipankrin meg a Bilagit gondolom valami emésztésjavító. Unicum vagy pálinka kell kaja elôtt. A Heineken édes, a Kôbányai rossz.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3c/En-worcestershire.ogg

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.02.11. 14:13:22

@Panther_V: nem értek a sörökhöz, akkor szerinted melyik a jó? A Kőbányai ikonikus, a Heineken meg sznob. Ezek jutottak eszembe.
süti beállítások módosítása