B és B gasztronómiai kalandozásai

„Helyeslem azt, hogy a nők számára minden keresetmódot felszabadítsunk, azt is óhajtom, hogy nő lehessen író, művész,orvos, békebíró, kereskedő, iparűző, tanító, amellett követelem, hogy a nőt úgy neveljük, hogy azért gazdasszony is legyen: midőn a férfi jogaiban osztozik, ne szűnjék meg a nő előjogait megtartani"

Közösség

Rovatok

Friss topikok

  • Kisvirag: Szívemből szóltál... Amúgy a magyarokkal az (is) a gond, hogy nem fogják fel: ugyanez egy háromnap... (2011.11.15. 14:54) A jó magyar mentalitás
  • elcsé: Szia, nagyon klassz kis beszámoló. Szeretném tudni, mi az a szelídítő technika, hátha Bercikénél i... (2011.10.24. 16:57) Párizsi parti (7-10.nap)
  • Benyeszke: @diliqtya: ne is mondd, baromi ijesztő volt! :) (2011.10.21. 13:28) 4B jobb, mint 2B (1. nap)

A kezdetek…túl kevés (vagy túl sok) inspiráció

2011.01.24. 13:45 Benyeszke

Az ember amikor rájön, hogy tulajdonképpen felnőtt és felnőttes dolgokat várnak el tőle három dolgot tehet:

1. Bepánikol és homokba dugja a fejét. Ehhez tetemes mennyiségű alkohol kell
2. Egyszerűen elfogadja a helyzetet és teszi a dolgát (szerintem ehhez is)
3. Elkezd gondolkodni

Ami engem illet voltam 1-es évekkel ezelőtt, de aztán annyira megutáltam az állott alkoholszagot, hogy felhagytam ezzel az életformával. Túl sok pénz, macera és hányás…tessék a legelső bejegyzésem ötödik sora és máris erről van szó, na nem baj erre még visszatérünk.

A 2-es pontot hagyjuk, soha nem voltam képes arra, hogy megjegyzés vagy kérdés nélkül elfogadjak bármit is. Néha irigylem azokat akik ilyenek, mert valószínűleg sokkal boldogabbak nálam.

A lényeg, hogy felnőtté válásom nagy részét gondolkodással töltöttem, méghozzá feltételes módban. Mi lenne, ha…Úgy kéne, hogy…Jó lenne, ha…és így tovább. Persze nem jutottam sehova mert mindig nagy volumenű élet- és vilámegváltó dolgokon agyaltam és közben nem történt semmi. Tettem, amit mondtak, úgy ahogy elvárták tőlem, de most már nincs aki megmondja mi legyen. Vagyis van, én magam. Gáz.

Nekem jelenleg fogalmam sincs mi legyen. Nem ismerem magam, nem tudom mit szeretek vagy mit nem és azt sem tudom mit szeretnék az élettől. Ezért minden olyan tervre, tanácsra vevő vagyok ami helyettem kitalálja és megmondja a frankót.

Így jelenleg ott tartunk, hogy egyszerre próbálom megvalósítani Gretchen Rubin Boldoságtervét (boldogság és elégedettség) és Flylady programját (szervezettség és rend). Gondolhatjátok hogy haladok. Sehogy.

A lényeg, hogy valaminek történnie kell, és úgy döntöttem, hogy míg valaki kitalálja mi legyen addig a konyhában leszek. Mert főzni (és enni) csak kell.



 

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro

A bejegyzés trackback címe:

https://besbe.blog.hu/api/trackback/id/tr812609703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása