B és B gasztronómiai kalandozásai

„Helyeslem azt, hogy a nők számára minden keresetmódot felszabadítsunk, azt is óhajtom, hogy nő lehessen író, művész,orvos, békebíró, kereskedő, iparűző, tanító, amellett követelem, hogy a nőt úgy neveljük, hogy azért gazdasszony is legyen: midőn a férfi jogaiban osztozik, ne szűnjék meg a nő előjogait megtartani"

Közösség

Rovatok

Friss topikok

  • Kisvirag: Szívemből szóltál... Amúgy a magyarokkal az (is) a gond, hogy nem fogják fel: ugyanez egy háromnap... (2011.11.15. 14:54) A jó magyar mentalitás
  • elcsé: Szia, nagyon klassz kis beszámoló. Szeretném tudni, mi az a szelídítő technika, hátha Bercikénél i... (2011.10.24. 16:57) Párizsi parti (7-10.nap)
  • Benyeszke: @diliqtya: ne is mondd, baromi ijesztő volt! :) (2011.10.21. 13:28) 4B jobb, mint 2B (1. nap)

Visszatérek de gyomorideggel

2011.09.21. 12:58 Benyeszke

Elnézést kérek amiért ennyire sokáig nem voltam, nem írtam és igazából nem is főztem. Pihentem, jó sokat. De közben rájöttem, hogy ez a blog igenis rendszert visz az életembe és a napi főzés nem hagyja, hogy többnapi mosatlan edény gyűljön össze. Emellett enni kell, márpedig ha kell akkor miért ne ennénk olyat ami jó, sőt nagyon jó.

Vártam az alkalmas és emelkedett pillanatot a visszatérésre, amikor is teljes erőbedobással tudok visszatérni a porondra. Az élet azonban nem ennyire egyszerű sajnos.

Ugyanis napok óta olyan gyomoridegem van, hogy nem tudok rendesen enni. Nem is kívánok semmi és ha arra gondolok, hogy enni kéne, még inkább görcsbe rándul a gyomrom. Nem, nem sajnáltatom magam, és nem, nem számít hogy mi okozza ezt, ami számít, az hogy szeretném ha ez elmúlna, vagy legalább kicsit enyhülne.

Egyetlen dolog segít, a csalántea, de abban meg kalória semmi nincs, tehát ugyanúgy meg vagyok lőve, ráadásul ez a tea még vizelethajtó hatású is.

Vasárnap kapok házi krumplifőzeléket, de addig ki kellene húzni valahogy, hacsak nem kezdek sürgősen fotoszintetizálni. Tehát ha bárkinek van ötlete nagyon fájós és nagyon ideges gyomorra, lehet a legegyszerűbb kaja, kérem ossza meg velem, mert ez így rohadt egy érzés.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://besbe.blog.hu/api/trackback/id/tr443243247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2011.09.21. 14:30:11

A szinte szóról szóra ugyanez a helyzet nálam.

A menü nálam: Rántott leves belehabart tojással és pirítós kenyérrel, illetve erőleves/húsleves.

teakert · http://teakert.blogspot.com 2011.09.21. 14:51:09

Tejet még nem próbáltál inni, langyosan, max kis győri édes mellé? Vagy lenmag. Beáztatod vízbe, megduzzad, kikanalazgatod. Mellé víz, víz víz! Bár nekem sose volt ilyen idült problémám, de ha fáj valamiért a gyomrom, tudom, kín! Még ha csak pár percig is...Jobbulást Neked!

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.09.21. 15:00:45

@teakert: @Fehérnyúl: köszönöm szépen, a húsleves jól hangzik de csak üresen tudom most elképzelni. Meg a tej is jó lehet, de egyszerre csak egyet próbálok ki :)

beacska 2011.09.22. 22:01:15

szia! Meg van még a gyomorideged, mert ha igen, szerintem fordulj orvoshoz, ne kúráld magad! Én kb. 2 hete azt hittem, bemegyek az ügyeletre, annyira fájt, aztán másnap a doktorbácsim felírt egy savlekötőt, (amit azóta is szedek kúra szerűen), és tök jól vagyok! van, amit nem tudsz otthon megoldani :(((

...de elsősorban a lelki okokat kéne megszüntetni...szerintem...
süti beállítások módosítása